יום שישי, אוקטובר 22, 2010

שפמפם קטן שלי ...(יותר נכון של טליה)

<<קישור
לפני זמן מה אחת מחברות הפייסבוק שלי העלתה סטאטוס "החורף מעבר לפינה. אני צריכה כזה" בשל היותי בשוונג סריגה חל בי דחף בלתי נשלט לעשות את זה  בשביל אותה חברה. אך בגלל חוסר ניסיון בסריגה כה מסובכת (ב-2 מסרגות) החלטתי ללכת על משהו יותר צנוע. אחרי שהניסיון הנואש שלי להעלות עיניים על 2 מסרגות  מהזיכרון לא צלח, פניתי לאלוהי היו-טיוב. התחלתי לחפש את השיטה שהיתה הכי קרובה לזו שאמא שלי לימדה אותי לפני אולי 20 שנה. אחרי 3 גירסות וניסיונות הצלחתי לסרוג.... שפם!  
זאת אני והשפם!
כאן כבר מדידות של  בעלת השפם
אין ספק שטרנד משופם מתחולל כרגע ברשת .ככה שתתשפמו!
<<כאן
רוצים להשוויץ בשפמים שלכם? להציץ באחרים? נראה לי שמצאתי את המקום המושלם ..(לא זו לא פרסומת :)
Mustache lover's paradise
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
A while ago one of my facebook friends changed her status to: "Winter is round the corner- I need one of those" Being in the middle of a knitting spell, I felt an uncontrollable urge to make something for that friend. However, due to my lack of experience doing such complex knitting (2 needle knitting), I made up my mind to try something simpler. Failing my desperate attempts to conjure my mother's lore of 20 years ago, I turned to my God and Idol- Youtube. I started looking for a method similar to my mother's teaching, and after 3 trials I hit the Jackpot and, Voila, managed to knit a...Mustache

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה