יום שישי, יולי 31, 2020

#חפץאחדביום - עזרו לי להגיעה לבית מסודר


אני רוצה בית מפנק, פונקציונלי, מסודר ולא עמוס.. אבל כנראה לעולם לא אוכל להגיע לבית מנימליסטי למרות שאני מאוד מתחברת לרעיון. נראה לי שזה מנוגד לטבע שלי, מהסיבות הבאות:
  • חסכים של ילדות - כי לא היה לי, ואולי יום אחד לא יהיה לי...
  • נפש יצירתית - "איך אפשר לא לקחת את השעון השבור הישן שמישהו זרק,  זה הרי חומר מעולה לעשות מזה משהו מדהים..." 
  • חיבה לדברים סנטימנטלים - "ואו ,זה הרי עוד מתקופה שהייתי בפיונירי (צופים רוסיים)",  או "ריקי לבשה את זה במסיבת... כאשר היתה בת..."
  • סתם לפעמים רכישה של דברים חמודים פשוט גורמת לי הנאה  - Joy (הרי את  זה אפילו מארי קונדו מרשה)
אני נמצאת בעבק מתמיד בין רצון לבית מינימליסטי לבין אגירת חפצים חמודים, שימושיים שיעשו חיים יותר קלים או בעלי פוטנציאל להשתנות. 

עוד ב 2016 אחרי ששמעתי את הספר (ברוסית), הוקסמתי משיטת קון מרי ואפילו התחלתי לכתוב פוסט עליה שעדיין שמור לי בdraft של הבלוג.    
ממש קיוויתי להצליח בשיטה שלה. כי אני לגמרי מבינה שמעט חפצים יותר קל לתחזק מסודרים. אך תיכנונים לחוד ומציאות לחוד- למרות שזרקתי לא מעט דברים,  יש לי קושי רב להפטר מכמויות בצורה כל כך דרסטית ומידית.

לפני כשנה עברנו דירה וכמובן ששוב סיננו המון: חפצים שנזרקו, נמסרו ונמכרו. הבית החדש הרבה יותר מתוכנן , מכיל את הצרכים שלנו, אך אני עדיין מרגישה שיש לא מעט חפצים מיותרים שאפשר להפטר מהם.

החלטתי לפתוח באתגר - חפץ אחד ביום - 100 ימים אני מתחייבת להפטר מחפץ אחד (לפחות אחד, לא אעצור את עצמי אם היה לי יותר) . אעלה אותו לאינסטגרם בסטורי, אגיד לו תודה על שירותו ואדיוס, החוצה מהבית. אשמח אם תעזרו לי לעמוד במשימה ותצטרפו לאתגר שלי:
  1. זרקו (או מסרו) חפץ אחד או יותר (לא לשכוח לצלם אותו לפני)
  2. העלו את התמונה לסטורי שלכם או בקבוצת התאגר החדשה שלי תחת פוסט של אותו תעריך 
  3. תייגו את ההשטג #חפץאחדביום
  4. תייגו אותי @inithings
  5. תייגו חברים שלכם שיוכלו להצטרף לאתגר
  6. ובואו נעודד אחת את השניה. נראה מכמה חפצים נוכל להפטר ביחד. 
  7. כמובן הצטרפו לקבוצת הבלוג החדשה שלי קבוצת הבית של inithing Blog שם נוכל לראות את ההתקדמות של האתגר.
אני מתחלה היום מהמחבת הקטנה הזאת שכבר מזמן איבדה את היכולות שלה. הגיע הזמן לשחרר אותה. 

 ננסה לעשות את זה כל יום במשך 100 ימים , ואם פספסתן יום....פשוט תמשיכו ביום הבא

מי מצטרפת אלי ? 

XOXO
אינה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה