יום שישי, ספטמבר 19, 2014

החדר של ריקי - חלק א'

אחרי שכבר כמה חודשים אני מתכננת את הפוסט הזה וזה נדחה כל הזמן בגלל שאני צריכה לסיים איזה פריט או  לארגן עוד משהו, הבנתי שאם אחכה שהכל יהיה מוכן זה בחיים לא יקרה. עיצוב החדר מתפתח בקצב גדילת הילד, ולכן החלטתי להתחיל. זה יהיה פוסט בהמשכים, והיום- החלק הראשון: תיכנון חדר לתינוק. ברגע שנודע לי שאנחנו מצפים (לא משנה מי , בן או בת) ידעתי שאני רוצה שיהיה לו/לה חדר כמו במגזינים. עדיף סקנדינביים. אני מאוד מתחברת לקווים הנקיים והמינימליסטים של העיצוב הזה אבל כמו שאני מכירה את עצמי למינימליזם ממשי לא אצליח להגיע בחיים והאמת אני לא ממש שואפת לשם. נקיון, פשטות, קווים ישרים, צורות גאומטריות אלו העקרונות שמנחים אותי, פלוס תוספת של אלמטים צבעוניים שמחממים ומשמחים את העין. זה מה שאני אנסה ליצור בחדרה של ריקי, מינימלי אבל לא משעמם.

מטרה נוספת היתה להשתמש בדברים שכבר קיימים אצלי, מטעמי חיסכון ואתגר אישי. הכוונה היתה לשדרג, להתאים, להטמיע את מה שיש.
דבר ראשון-  נפתחה תיקיה חדשה בפינטרסט (בהתחלה סודית- כי לא רציתי שאנשים יראו שאני אוספת תמונות של חדרי תינוקות ויחשדו) ולאחר מכן  הפכה לגלויה -  ככה שאתם יותר ממוזמנים לבקר בה. זהו מקור בלתי נדלה של רעיונות והשראה. ראו הוזהרתם- קשה לצאת משם ולבצע את מה שראיתם, כלומר להתחיל באמת לעבוד.

הדבר השני היה לבחור פלטת צבעים ולהצמד אליה.עוד מההתחלה ידעתי שאת הבסיס אני רוצה אפור. חדרי ילדים עם כל הצעצועים נראים עמוסים מאוד אז כדי למנוע את זה וליצור בחדר אווירה נינוחה ורגועה ידעתי שאשתמש בגווני אפור כבסיס. החלטתי להוסיף לאפור עוד 2 צבעים שאיתם אני אעשה הדגשות ואלמנטים עיצוביים בחדר. אחרי נסיעה למרכז נירלט ואין ספור התלבטויות (אני לא הכי החלטית) נבחרה הפלטה הזאת: אפורים. לבן. צהוב וטורקיז.

מצויידת בפלטת צבעים התחלתי לאסוף לי לוח יותר ממוקד עם טקסטורות, צבעים, צורות וחפצים שהייתי רוצה לשלב.
לראות האם זה מסתדר לי לאותו מרחב. 


  1. מנורת תקרה צהובה עם עננים - SKOJIG - ikea
  2. פוסטר בעיצוב אישי (פרטים בהמשך...) במסגרת מדהימה של ikea שלצערי כבר לא נמכרת  בחנות.
  3. "נבאלאשקה"- נחום תקום רוסי - צעצוע וינטג'י  מילדותי הסובייטית.
  4. ג'ירפה שפעם סרגתי השתלבה לי מעולה בתוך הסקיצה השראתית.
  5. שידת מדפים פתוחה - IVAR - ikea
  6. מיטת תינוק :רציתי משהו טיפה מעוגל בגלל הצבעים אפורים של החדר, רציתי להוסיף חמימות ורכות ע"י פריטים מעוגלים קצת - שילב- רהיטי סגל - דגם קנדה
  7. כריות בהדפסים
  8. כסא איימס - תמיד נמשכתי לכיסאות האלו -  נוח בתור כורסת הנקה ולא תופס הרבה מקום
  9. שטיח סרוג מחוטי טריקו - בעבודת יד - omani
  10. סדינים ומצעים בפלטת הצבעים שבחרתי.
בסופו של דבר לא כל הפריטים נקנו או שולבו. חלקם הוחלפו בפריטים אחרים. אבל המהלך החל. תוצאות ותמונות בפוסטים הבאים.

תוכלו לעקוב אחרי פרסום פוסט הבא דרך דף הפייסבוק שלי - מה שצריך זה ללחוץ על כפתור למטה.


כמו כן אני יותר מאשמח אם תרשמו לי כאן בתגובות האם אהבתם את הסגנון, צבעים? מה כדי לי להוסיף?

ניפגש בפוסט הבא..מקווה שבקרוב. 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה