יום שלישי, נובמבר 25, 2014

סיפורים על צעצועים - צעצועים התפתחותיים מגיל 0



אחרי המון מחשבות האם לכתוב מדי פעם פוסטים צרכניים ,החלטתי לכתוב אחד ואז לראות האם זה יעניין בכלל. בתור קמצנית (חסכנית) את רוב הקניות שלי אני עושה באינטרנט,זה פשוט הרבה יותר קל בשבילי ,מכמה סיבות:
1. המבחר בחנויות פיזיות פשוט משתק אותי. לרוב אני יוצאת עם ידיים ריקות, או עם מוצר שלא באמת רציתי.
2. יש לי זמן לחקור, להתלבט ולבדוק (לעשות מחקר מעמיק או לפחות לראות 1- 2 סרטונים עם ההמלצות לאותו מוצר).
3. באינטרנט יש בדרך כלל מציאות, במחיר הרבה יותר משתלם. 

המינוס היחיד הוא זמן ההמתנה ועמידה בדואר ה"מפואר" שלנו (כך אני מתרגלת את הסבלנות). 

כעבור חצי שנה של אמהות אני רוצה לספר על צעצועים שהזמנתי ברשת. האמת היא שאני מאמינה שילדים לא צריכים אין ספור צעצועים ככה שיש לנו כרגע מבחר נחמד של צעצועים. אני משתדלת להחליף לה מידי פעם, אבל לא רצה להגדיל אותו. בסופו של דבר, ברור לי שבקבוקים, שקיות, ואריזות יעניינו אותה הרבה יותר מכל צעצוע מושקע.

הבהרה: הפוסט הזה לא מומן על ידי שום גורם שיווקי. הכל נקנה בכספיי, והמלצות הן אישית 

נתחיל מצעצועי פלסטיק התפתחותיים לגיל צעיר. חיפשתי משהו קל שיהיה לה נוח להחזיק ולהכניס לפה, בלי יותר מידי קישקושים. מצאתי 2 חברות של צעצועים שענו על הדרישות האלו וקניתי מבחר פריטים שלהן. 



1. חברת Oball - מייצרת כדורים מחוררים בצורת איקוסהדרון , הן גמישים, קלים, צבעוניים מאוד קלים לאחיזה במיוחד לידיים קטנות- פשוט אפשר לאחוז בכל מקום. נראה לי מאוד קשה לשבור אותם. יש כמה דגמים שונים, אני רכשתי : Rhino Toys Oball Original כדור פשוט ו Rhino Toys Oball Rattle - שזה כדור עם חרוזים מרשרשים.

2. בנוסף קניתי רעשן - Oball Shaker - שנראה כמו 2 כדורים מחוברים. בתור חובבת גאומטריה אני מאוד מרוצה מהכדורים ולדעתי הם ימשיכו לעניין אותה גם בהמשך. יתרון נוסף הוא שהרעשן מתגלגל בקלות על משטחים, כך שהוא מעורר עניין בזחילה.

צעצועים של חברת Sassy . הם עושים צעצועים פשוטים לאחיזה בצבעוניות ממש מגניבה.

3. Sassy Spin Shine Rattle Developmental Toy - רעשן התפתחותי עם פרת משה רבינו - גם מרשרש, גם מסתובב, גם מתנדנד. קל לאחיזה ופשוט מתוק.

4. Sassy Ring O' Links - לולאות בצורת "O" אפשר לשחק איתן כרעשן, על כל לולאה בצבע יש נקודות שונות וזה נותן תחושת מישוש שונה. אפשר גם להעשות שרשרת ארוכה ולחבר אליה כל מיני צעצועים אחרים או לחבר אותה לעגלה או מיטה. זה צעצוע מאוד ורסטילי.

גולת הכותרת, לפחות מבחינת ריקי, זו היא טבעת בצבע שחור לבן עם כדור עם נקודות - ללא ספק "ה"טבעת (לפחות בשלב הזה) היא כנראה החפץ האהוב אליה ביותר. בן זוגי קורא לה THE ONE RING . 

כל הצעצועים האלו הזמנתי באמזון, שבזמן האחרון מאפשרים משלוח גם לארץ עבור חלק מהמוצרים. אפילו עם דמי משלוח די גדולים כל החבילה יצאה לי יותר זול מאשר לקנות בארץ. תוכלו להגיע לקישורים ישירים ע"י לחיצה על שם הצעצוע באנגלית (לדעתי חלק מהמחירים קצת השתנו אבל עדיין משתלם). 

נעבור לצעצועים רכים שאותם הזמנתי מאתר Aliexpress מספקים שונים 
הארנבון העצוב הזה שבא את ליבי ממבט ראשון. הוא כל כך נעים וחמוד. אי השלמות שלו (רגלים קצת שונות ואוזניים לא מאוזנות) נותנים חן לבובה המתוקה הזאת. אני חייבת להגיד שריקי די מחבבת אותה, למרות שלדעתי היא עדיין פחות אוהבת צעצועים רכים. 



את הצעצוע דמוי הכרית הזה רציתי לקנות ישר איך שראיתי אותו, אבל בגלל שיש לו מספר דוגמאות שונות לקח לי זמן לבחור את הינשוף החכם הזה. יש אופציה גם לכלב, כבשה או קופיפון. כל הסט כולל 2 חיות : אחת גדולה ואחת קטנה שיושבת בכיס של הגדולה. יש כמה אלמנטים קשורים שעשויים מעץ וסיליקון כך שזה נוח לנשיכה ואחיזה.


הפרפר הצבעוני של lamaze נראה לי הצעצוע הכי נמכר באליאקספרס. הוא באמת מאוד מתוק ורב שימושי. "בוא אלי פרפר נחמד, ריקי תנשוך אותך מיד" (משירי נתי).

את 3 הצעצועים האלו אפשר לקנות אצל אין ספור ספקים. אני נתתי את הקישורים שאני קניתי מהם והייתי מרוצה מהאיכות. (למעט זה שמראת הפלסטיק בינשוף היתה קצת עקומה, כנראה בגלל מכה בזמן המשלוח - קיבלתי פיצוי קטן על כך ללא שום בעיה).

ולבסוף צעצוע מאוד חשוב - MAM Bite & Relax Teether - נשכן סיליקון להקלה על יציאת השיניים. קטן, חמוד ונוח לאחיזה. יש עליו בליטות קטנות שאמורות לשפשף את החניכיים ולהקל על הכאבים. לא יודעת לגבי הקלה, אבל ריקי דוחפת אותו לפה די הרבה, ככה שאולי הוא כן עושה משהו. 

מספיק קניות להיום. מקווה שאהבתם. אשמח לקבל ממכם המלצות לצעצועים הכי אהובים של ילדיכם. 

אשמח גם לדעת אם מעניינים אתכם פוסטים צרכניים מהסוג הזה. כתבו לי.
ביי... תודה שקפצתם לבקר

אינה וריקי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה