יום שבת, ספטמבר 10, 2011

אין כמו רומא בלילות

סוף הקיץ. בחוץ עדיין חום שממיס את המוח. הרצון היחיד זה להיכנס למקרר ולא לצאת ממנו. ההרפתקה הקפואה של רומא החורפית נראית לי עכשיו כמו חלום רחוק קריר ונעים. (טוב המציאות היתה קצת קרה יותר מהדמיון, אבל מי זוכר).
באיחור אופנתי סיימתי לבסוף להכין את האלבום מצילומי רומא (האמת היא שבגלל הקור היה די קשה לצלם. ידיים בכפפות, שכבות רבות של בגדים לא איפשרו שליפה מהירה של המצלמה. וגם כשלא נדרשה שליפה מהירה, זה לא היה תענוג גדול להוציא ידיים מהכיסים). בכל זאת, היה לי רצון לחלוק איתכם כמה מהתמונות .


רומא היא מוזיאון אחד גדול שמשתרע לרוחב כל העיר. אין מקום בו לא דרך איזה קיסר, מעד איזה אפיפיור או איזה בתולה ווסטילית לא הקריבה את עצמה.








האומנות היא לא רק במוזיאונים היא בכל מקום!

איך אפשר  ברומא בלי אוכל, הוא נמצא בכל פינה ובכל בית, והכל מריח כל כך טוב ונראה כל כך מפתה. טרטוליני, סלמי,פאניני, פרמז'נו, קלצונה, פיצה, פסטה אליו אוליו. כן כן, אני יודעת שזו הפסטה הכי פשוטה אבל ככה זה כאשר לא אוהבים רטבים.

למרות מזג האויר הקר והגשום, רומא השאירה בנו הרגשה חמימה של זיכרונות ממקומות שהיינו בהם ועשתה חשק לעוד(הפעם בקיץ).


לבסוף, אני רוצה להמליץ לכולם על מלון (B&B) קטן ונעים בו שהינו- "Hotel Filippo Roma" . המלון הוא דירה של כמה חדרים בבניין מגורים, מאוד נעימים ונקיים . יש בו כל מה שצריך : מקלחת ,מזגן וחימום, טלויזיה מצעים נקיים... והעיקר יחס נחמד ומחיר זול.

לכל אוהבי הסלסה, באיזור הטסטצ'ו מעבר לנהר יש מועדון לטיני "Caruso-Caffè de Oriente". כמעט בכל יום יש שם מוזיקה חיה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה