יום שני, דצמבר 05, 2011

מעשה במצלמה רקומה


כבר מזמן היה לי חשק לרקום. איך בוחרים מה לרקום? זהו הדבר הכי קשה להחלטה. יכול לקחת לי יותר זמן מהפרוייקט עצמו. אולי מהדברים שמסתובבים אצלי על השולחן? דברים שאני אוהבת?- מספריים? ספר? מצלמה? מצלמה! פעם הייתי רוקמת בשיטת האיקסים, זה מדוייק ומחושב. הפעם בחרתי לעבוד על התפר הקוי שלי stem stitch. הוא פשוט ונקי. בנוסף, היה לי ממש כיף לרקום על חישוק עץ עגול (שנקנה בארה"ב בגרושים), כל דבר בתוך חישוק נראה קסום. לפעמים אפילו לא צריך לרקום, אבל היה לי חשק לרקום.
הנה המצלמה הרקומה שצילמה המצלמה...


I've had the urge to do some embroidery for quit some while. But how to pick a subject? Maybe some of the stuff that's on my desk? Scissors? A book? My camera? My camera! I used to do embroidery using the cross stitch method, all accurate and straight. This time I've tried to improve my stem stitch technique, it's simple and "clean". It was really fun to work on a round wooden hoop (bought for in the U.S for "Gurnisht"). Anything you put in a hoop looks magical.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה