יום שבת, ינואר 02, 2016

סופ"ש נעים עם ילדים: ספארי רמת גן

ריקי כבר בת שנה ו 7 , ומבינה כל כך הרבה דברים. הרגשנו שזה הזמן להוציא איתה ולהתחיל להראות לה דברים מעניינים. וכך גילינו את מילכוד הבילוים של כל הורה: מה שמעניין וכייפי - המוני ויקר, ומה שזול משעמם או נידח.

דרושים מקומות איכותיים וכייפים לבילוי משפחתי  מהנה, שלא דורשים שבירת קופת חיסכון.אשמח אם תמליצו לי על מקומות, פארקים, ובילויים אחרים שעונים להגדרה הזאת. 

החלטתי שכל פעם שנגלה איזה מקום או בילוי כזה אני אסקור אותו בקצרה. בתקווה שאחרי הפוסט שלי הוא לא יהפוך להמוני.

ובפינה הראשונה: ספארי - רמת גן , כמו כן הבהרה הפוסט ממש לא ממומן על ידי הספארי.


זו היתה גיחת ההיכרות הראשונה של ריקי עם החיות . היא מכירה את חלקן מצעצועים וספרים, ורצינו להכיר לה את הדבר האמיתי. לדעתי המפגש הראשון היה מוצלח  -  היא אמנם נהנתה מלהביט בחיות הגדולות, אבל הדבר שמשך את תשומת ליבה  באמת היה דווקא להביט בילדים אחרים אשר בוהים בחיות המעניינות .



יש משהו קסום בפיסת הטבע המלאכותי בספארי. בשונה מגן חיות אחר אתה יכול לרגע קצר לשכוח שיש כלובים  ולהנות מחיות במרחק נגיעה. מזכירה שלא כדאי לנסוע עם חלונות פתוחים ולנסות לגעת בחיות משוחררות.


בחרנו ביום חורף שמשי, שהתחזית בו הייתה לגשם בצהריים. באנו מוקדם, והתפלאנו לראות את הספארי כמעט ריק. מרבית הקהל הייתה הורים כמונו, עם ילדים קטנים, אך לא מהטיפוס הרועש והצעקני. כולם הסבירו לילדים על החיות, לא נתנו להם להאכיל, וממש התמוגגנו לנשמע שאלות סקרניות של ילדים ותשובות לעניין של הוריהם. גם ריקי לא טמנה יד בצלחת, והתלהבה מאוד מהערוד (אותו היא כינתה "חמור"), הג'ירפות ענקיות והסוריקטות תזזיתיות.

כל הדרך ריקי ישבה בחיבוק הדוק שלי במושב הקדמי וצפתה בכל החיות קמות לארוחת הבוקר שלהן. אפילו ראינו קרנפים חוצים את הכביש כמה מטרים מאיתנו, וכנראה שזה השאיר בה רושם עמוק כי מאז "קרנף" הוא אחת החיות האהובות עליה. (אולי בובת קרנפון שהיא קיבלה מתנה גם עזרה)  כמה נעים לראות אותה מתרפקת עלי ועיניה עגולות בפליאה, לראות את התדהמה והסקרנות שלה.


זה הצית בנו מחדש את הכיף הבסיסי בללכת לספארי. כשראינו  את ריקי בספארי הבנו שלהיות הורים זה קצת כמו להיות שוב ילד, אבל בלי החלקים המבאסים והמפחידים. יש אמנם המון קשיים אחרים, אבל רגעים כאלו מתעלים על כל השגרה ושמים אותה בפרופורציה. 

סוף סוף היכרנו את דובי ללא מאשה

רכשנו מנוי שנתי לספארי , מחירו המלא סביר ביותר וכבר אחרי 3-4 ביקורים הוא די מכסה את עצמו. בנוסף, ניצלתי את הקופון של גרופון שהיה. יתרון של רכישת מנוי הוא שאפשר לעשות קפיצות קצרות לספארי בלי הצורך הדחוף למצות את כל הפארק בכל פעם -  הרי איך אפשר לוותר על חלק מהחיות כאשר שולמו 70 שח  לכניסה? מה שיוצא  זה שכאשר מגיעים לאריות בצהריים, קשה לדעת מי מעולף יותר , המבקרים או האריות.


ההמלצות שלי :
  • כמובן להביא אוכל וסנדוויצים מהבית כי יש לא מעט פיתויים במחיר מופקע.
  • להגיע כמה שיותר מוקדם- יש הרבה פחות אנשים והחניה ריקה. גם החיות יותר ערניות מבשיא הצהריים.
  • לא לנסות לראות הכל, ללכת לאן שהרגליים לוקחות והכוח מספיק.

ושוב פונה המליצו לי על מקומות נחמדים וכייפים!

שנה טובה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה