יום שני, ינואר 14, 2013

לרקום מתנה (תרשים מצורף)


כמו שכבר כתבתי בפוסט הקודם, אני בתקופת רקמה.
מ.(שמה שמור במערכת), סקיפרית מצטיינת - עורכת מחוננת - חברה - חגגה השבוע את יום הולדתה ה-25 פלוס. החלטתי שזאת סיבה מספיק טובה לרקום לה מתנה. ישר ידעתי מה זה הולך להיות. לדעתי, כל אדם צריך עוגן בביתו :) מזל טוב מ.!
____________________________________________________________________________
I've been overtaken by an embroidery mood. M., (Full name undisclosed) who is a good friend, a shrewd skipper and a gifted editor, recently celebrated a 25+ birthday. I've used this as an excuse to make her something- embroidery, of course! It was obvious that every person needs to feel well-anchored in their home, so that's what I made for her- A true maritime me gift.


זאת הגאווה שלי- החלק האחורי של הריקמה נקי ובלי קשרים. את זה למדתי אצל רונית ברקאי שעליה כתבתי בפוסט הקודם.
____________________________________________________________________________
Here is my reason to feel truly proud of myself- the backside is all neat and tidy, just the way  Ronit Barkay taught me to embroider.


אם גם אתן צריכות עוגן, זה התרשים שציירתי, ולפיו רקמתי. אתן מוזמנות להשתמש בו באופן חופשי. אם למישהי זה נתן השראה אשמח מאוד אם תשלחו לי תמונה עם העוגן שלכם.
____________________________________________________________________________
If you also feel a need for an anchor in your life, here is the diagram I used. If it inspires you to embroider i would love to get a picture of the anchor you made.




ובמעמד חגיג זה אני מזמינה אותכם להצתרף לדף פייסבוק החדש שפתחתי. ככה יהיה לנו יותר קל לתקשר ואתם תוכלו להתעדכן על כל מה שקורא בבלוג . https://www.facebook.com/inithings (לחצו על כפתור למטה או בצד)

דף פייסבוק של inithings

אינה

2 תגובות:

  1. איזה בלוג חמוד יש לך, שמחה שהגעתי לפה....

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה. מקווה לראות אותך כאן שוב.

      מחק