יום שבת, דצמבר 08, 2012

ליד המיטה....עומדת לה שידה...


לפני כמה שנים החלטתי לעשות שיפוץ לשידה שקיבלתי אך לצערי, אני לא יכולה להגיד שהצלחתי במיוחד. עשיתי כמה טעיויות: למשל, צבעתי את השידה גם מבפנים, אבל בגלל שבפנים לא היו מסילות עם גלגלת זה גרם לכך שפתיחת מגירות הפכה לקשה ומעיקה. בכלל, הרגשתי שהיא נראית קצת ווינטג' מדי לסגנון שלי. מאז אותו שיפוץ כל הזמן חשבתי איך לתקן את הנעשה, עד שקיבלתי 2 שידות חדשות (ותודה לאלי ושרית). הפעם, היה מדובר בשידות מודרניות יותר וגדולות. כרגיל, השתפנתי בבחירת הצבע והחלטתי קודם לסיים את הצבע שהיה לי מהשיפוץ הקודם. השיפוץ התחלק לכמה שלבים :


1. ניקוי ושיוף (הפעם זה היה שיוף מאוד קליל).
2. צביעה בצבע בסיס שמחפה על שיוף לא מושקע. הבסיס הוא חומר המקשר בין העץ לצבע הרצוי.
3. צביעה. כמו שכבר אמרתי השתמשתי באותו צבע אפרפר בהיר (מדי), מה שנותן קלילות יחסית לשידה המסיבית הזו.
אחד הטיפים השימושיים שלמדתי מהאתר של מרטה סטיוארט זה לעטוף את מגש הצביעה בנייר אלומיניום- זה מצמצם את זמן ניקוי המגש למינימום. פשוט זורקים את העטיפה והמגש כמעט נקי. הצביעה נעשתה ברולר קטן, בכמה שכבות דקות, כשאחרי כל שכבה השתדלתי לתת לצבע להתייבש.  
4. בחירה וחיבור ידיות. הבחירה היא עבודה סזיפית שאין כמוה - אף פעם אי אפשר לדעת האם החלטה היא נכונה. אחרי שעתיים של התעללות בחבר שלי במעברים אין סופיים בין 6 חנויות ברחוב הרצל, הפור נפל על ידיות עור עם תפסי אלומיניום. המחשבה מאחורי הבחירה היתה לרכך את המראה הקובייתי והנוקשה של השידה על ידי ידיות גמישות, רכות ועדינות. בסופו של דבר אני מרוצה מאוד מהבחירה. 


אני חושבת שהפעם המשימה הצליחה יותר, התוצעה סופית קלילה הרבה יותר, עונה לצרכים שלנו ויכולה להכיל את כל השטויות אשר נערמות ליד המיטה.

כל מי שעוד לא נרשם לקבל עדכונים מהבלוג שלי מוזמן להירשם עכשיו, כך תוכלו תמיד לקבל את הפוסטים למייל. אחרי שתזינו את המייל שלכם בתיבה בצד שמאל למעלה, תתבקשו לאשר את המייל שיגיע אליכם.

חג שמח!!!
אינה



11 תגובות:

  1. את מפתיעה כל פעם מחדש, מקוריות, ידיים נהדרות, הרפתקנות והצילומים משגעים!!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. ואני תמיד נפעמת מהתגובות החמות שלך. תודה אפרת :)

      מחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  3. פעם ראשונה שאני מגיעה לבלוג שלך - וכמה שווה! עשית עבודה נפלאה! כמו שאני לא סובלת את המראה המקורי של השידה - ככה אני מתה על מה שעישת ממנה. סוכריה אמיתית, בקו עכשווי ונקי! מקסים!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה :)
      שמחה שאהבת..
      אבל את כבר היית עצלי בבלוג. אני שוכרת שדיברנו :)

      מחק
  4. הכל מקסים! הכתיבה, הצילום, התוכן, העשיה... אהבתי!

    השבמחק
  5. לא להאמין שזו אותה שידה! נראית חדשה לחלוטין!
    אינה תעשי לי שיפוץ!
    אולי תעשי פוסט על הכנת מתקן לעגילים ושרשראות? אני מחפשת מדריך פרקטי לידיים לא כשרוניות :)

    השבמחק
    תשובות
    1. האת שפעם עשיתי מתקן לעגילים אולי אני צריכה לשחזר אותו :)

      מחק
  6. לא יאומן שזו אותה שידה. ידי זהב!!!

    השבמחק