יום ראשון, מרץ 11, 2012

עד הפורים הבא...

פורים הגיע ועבר כל כך מהר. החג האהוב עלי ביותר, אולי כי הוא לא חג טרחני דתי (לפחות עבורי). הטירחה היחידה אולי היא הכנת התחפושות וזאת טירחה מבורכת. במשך שנים הייתי מכינה תחפושות לאחותי, לי ולסובבים אותי. בפורים אני תמיד מנסה להתחפש כמה שיותר, אפילו אם זה רק מסתכם בלהתאפר מצחיק. בימים האלו אני מסוגלת להיות יותר משוחחרת ובטוחה, יש איזה השפעה מוזרה ללהיות מחופשת למשהו מטופש - זה מאפשר לעשות דברים שבחיי היום יום אולי לא היתי מסוגלת לעשות. חבישת מסכה פיזית משחררת מהמסכה היום יומית שלי .

הינה מבחר מהתחפושות מהשנים האחרונות:

2012

איזה כיף זה להיות דובון לא אכפת לי, בין התחפושות הכי נוחות שאי פעם עשיתי. אני מאמינה שהתחפשות אמורה להיות נוחה ולא מעיקה כי לא משנה כמה תשקיעו בקונסטרוקציות מסובכות  אם זה לא נוח לא תוכלו להנות מלהסתובב בתחפושת. 



2011

הסרט ברבור שחור היכה בנו קשות - החלטנו, אני וחברתי מור, שגם אנחנו מסוגלות להיות ברבורות סקסיות ואצילות. להתחפש לבד זה כיף אבל אין כמו ההרגשה המגבשת כאשר יוצרים תחפושת משותפת, הכיף הוא כפול ( וכאשר זוכים בתחרות תחפושות - הכיף הוא משולש).



2009
תחפושת הפרפרה נולדה כאשר הנפש הפרפרית שלי בקעה מהגוף הפרתי - ומכאן פרפרה! 
התחפושת אמרה להיות מצחיקה ולפחות לנסות להיות שנונה. 

טוב! אז עכשיו מתחילה שנת חשיבה שלי על התחפושת  הבאה. החלטה תתקבל בסופה, ביומיים האחרונים לפני פורים ככה שאוכל להכין תחפושת במרץ ובלחץ, רק ככה אני יודעת לעבוד!

במסגרת פורים הכנתי לי מניקור פורימי, חמודי וצבעוני. מי שמעוניינת מוזמנת לבלוג השני שלי לראות וללמוד איך עושים אותו.





2 תגובות:

  1. התמונות שלכם מפורים מהממות! ועוד עם הרקע הזה..
    את מאוד פוטוגנית ובכל תמונה יש לכם הבעה אחרת.
    אני מתה על התמונה שהוא מנשק אותך ואת מסתכלת למצלמה...

    השבמחק
  2. נתחיל בכל הכבוד לנתי על שיתוף הפעולה...אתם פשוט שניי דובים לתפארת מדינת ישראל.
    אכן פורים זה החג שלך והבלוג יפה כמו החג, תמונות מדהימות נהניתי כתמיד!!!

    השבמחק