יום שבת, אפריל 14, 2012

אינסטגרם ואני - ההתחלה

כבר תקופה מסויימת אני בעלת פלאפון חדש ומשוכלל היעה לכל חובבת גאדג'טים - סמסונג גלקסי 2. עד לא מזמן היה בו רק חיסרון אחד מבחינתי: אניסטוגרם. המכשיר הזה מנע ממני מלהיכנס לקהילת האינסטוגרם הנחשקת. לפני כשבוע האפליקציה יצאה לשימוש לאנדרואיד ומאז כבר עברו הרבה דברים איתה.. הורידו אותה יותר ממליון משתמשים בפחות מיממה (אני היתי המורידה  ה -547 ,  קיבלתי מייל כשהאפליקציה עלתה לאויר) . היא נקנתה ע"י פייסבוק במיליארד דולר, כבר שבוע שהיא עושה המון רעש - אנשים מרוצים , אנשים מבולבלים, יש כאלו שחושבים שזה נהיה המוני מידי ונוטשים.
מאז שהורדתי אותה כל תמונה הכי מעפנה ולא חשובה הופכת למשהו קסום שיש לו מקום בזיכרון. הרצון לעשות תמונות יותר ויותר מעניינות גרם לי להוריד עשרות תוכנות צילום עם פילטרים ואפשרויות חיבור תמונות שונות. גדולתה של אינסטגרם היא לא בפילטרים החמודים שעושים כל תמונה למעניינת, ולא היותה מצלמה משוכללת במיוחד היא לא), אלא קהילת האנשים. הקהילה  אוהבת להנציח רגעים קטנים, לעשות אותם יפים יותר  ולשתף את הרגעים האלו עם כולם. מצד שני הקהילה  ה"אלטיסטית - היפסטרית" הזאת מרגישה כרגע קצת מאויימת כי כל אנרדואידים פשוטי עם כמוני נכנסים ורוצים לחדור ללליבת ה"תפוח" היפה שלהם.

אני מאוד מקווה שהתפוצה הרחבה יותר  לא תפגע בקהילה המגובשת הזאת כי "אני רק הגעתי" ואני כבר מכורה ורוצה להיות חלק ממנה. הנה כך סיכום השבוע הראשון שלי עם אינסטוגראם:

יום 1: כך מתחיל הרומן שלי עם אינסטוגרם: בהתחלה מצלמים מה שהכי נגיש...

נפרדים מחמץ?! , מצוא את ההבדלים...
וככה מעבירים את ליל הסדר:פסח, מצה, ועוגה (לגמרי כשרה!)

והשבוע ממשיך.. ממשיכים ללכת לעבודה. אירופורט סיטי..

לפחות יש פרחים לחג

צהריים בסינית האדומה.

וככה נראת ממנונה רוסית - פיקניק במרכז הסלון ביתי
 אין ספק שזאת הי ידידות מופלאה ביני לבין צילום טלפוני. אבל מבטיחה לעצמי לא להזניח את הצילום האיכותי. 

אתם מוזמנים לעקוב אחרי בinstagram יוזר שלי :inithings@

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה