יום שלישי, מרץ 22, 2016

רציתי רק חצאית טוטו שחורה

פורים ממש כאן. אין לי החלטה סופית לגבי התחפושת, אבל דבר אחד אני יודעת כבר כמה חודשים- בא לי טוטו שחור! למה? אין סיבה רציונאלית. מאז שריקי נולדה כבר עשיתי כמה חצאיות טוטו בכמה הזדמנויות שונות. זה כייף ופשוט לעשיה, ונראה מקסים ומרשים. אז את הטוטו כבר הכנתי...
אבל מה עושים איתה? התחלתי לגלגל בראשי כל מיני רעיונות. כרגיל, רציתי שהתחפושת תהיה פשוטה ולא מסורבלת, ותהיה משהו מעולם המושגים של ריקי, דברים שהיא מכירה. התחלתי לקשקש סקיצות עם עפרונות המים שהיו מונחים לי על השולחן, כי כבר זמן מה אני רוצה להתחיל לצייר קצת למרות חוסר הידע שלי באיור.



אז במקום לתפור תחפושת לכולם או לפחות רק לריקי נשאבתי לאיור רעיונות לתחפושות שיכולים להסתדר עם טוטו שחור. החלטתי להראות לכן את הסקיצות.



מה הכי מתאים לריקי לדעתכן? עזרו לי לבחור ברגע האחרון. אשמח לשמוע את המלצתכן.. את הבחירה הסופית כנראה תדעו כבר ממש בקרוב. 

חג שמח! נשיקות

תגובה 1:

  1. שלום לכל החברים שלי שם בחוץ, אני בוזנה מיהו, מספליט, קרואטיה. אחרי שהייתי איתו בקשר עשר שנים, בעלי נפרד ממני, עשיתי הכל כדי להחזיר אותו אבל הכל היה לשווא, רציתי אותו בגלל האהבה שיש לי אליו, התחננתי בפניו עם הכל , הבטחתי, אבל הוא סירב. הסברתי לחברה שלי באינטרנט, והיא הציעה לי ללכת לד"ר אפטה, אשף גדול שיכול לעזור לי לתת לחש כדי להחזיר אותו, אבל אני בחור שמעולם לא האמין בלחש, לא הייתה לי ברירה אלא נסה את זה, שלחתי הודעה לד"ר אפטה, והוא אמר לי שאין בעיה הכל יהיה בסדר לפני 48 שעות, האקס שלי יחזור אליי לפני 48 שעות, הוא הטיל כישוף ובאופן מפתיע ביום השני, זה היה בסביבות 4:00 אחר הצהריים. האקס שלי התקשר אליי, כל כך הופתעתי, עניתי לשיחה וכל מה שהוא אמר זה שהוא מאוד מצטער על כל מה שקרה, שהוא רוצה אותי בחזרה, שהוא כל כך אוהב אותי. כל כך שמחתי והלכתי אליו, אז התחלנו לחיות יחד שוב באושר. מאז הבטחתי שכל מי שאני מכיר שיש לו בעיות עם מישהו יזדקק לעזרתו של ד"ר אפטה אשף הכישוף הוא המייל שלו (drapata4@gmail.com) ואתה יכול לשלוח לו מייל אם אתה צריך את העזרה שלו בזוגיות שלך , אתה רוצה להיות מוכר בעולם או בעיות סרטן, אתה רוצה להתחתן עם המאהב שבחרת או מקרים של גירושין, בעיות בריאות או נישואים, קידום בעבודה והצלחה, הכל, אל תוותר, תפסיק לבכות, פנה לדר. Apata בכתובת drapata4@gmail.com או שתיצור איתו קשר דרך Whatsapp / Viber: +447307347648

    השבמחק