יום ראשון, אוגוסט 03, 2014

רש רש רש - סורגת רעש(נ)ים‎


בעבר כבר סרגתי צעצועים חמודים שחולקו לילדים של חברים, אך בשבוע ה- 37 להריוני, כאשר המוח כבר התחיל לזייף, החלטתי שאני רוצה לסרוג גם לילדתי. החלטתי להתחיל במשהו פשוט - רעשנים. גם שימושי לחודשים ראשונים, וגם לא קשה לסרוג. פרוייקט מהיר וממצה.


רציתי לעשות רעשן עם 2 עיגולים מחוברים בידית: רעשן קלסי. לצורך כך נעזרתי בבלוג הזה.
בעלת הבלוג מצרפת קובץ בו יש תרשימים לכדורים בגדלים שנים שאמורים להיראות עגולים מאוד. התחלתי לסרוג כדור בגודל של 18 שורות אך לא הגעתי עד הסוף אלא נעצרתי בשורה 18 בה היו לי 12 עיניים, ומשם התחלתי לסרוג את  הידית- אותן 12 עיניים בצורה מעגלית עד האורך הרצוי (לא לפני שמילאתי את הכדור במילוי כי אחרי שסורגים ידית צרה יהיה קשה למלא). בתוך הכדור הכנסתי גם פעמון שפירקתי מצעצוע אחר. לצערי הפעמין נשמע קצת חלש - (שזה לא בהכרח רע) כי לא חשבתי שהמילוי מסביב יעמעם את הצליל, אבל עכשיו יש לי כבר רעיונות איך לפתור את זה , אכתוב על זה בפוסט נפרד. אחרי שסיימתי לסרוג את הידית עברתי לכדור נוסף של 12 שורות ובסוף מלאתי את השאר וסגרתי.  יש מיליון אופציות לשילובי צבעים. אני ניסיתי 2 דוגמאות. אבל לדעתי זה לא הניסיון אחרון שלי.



איזה כיף שהיא סוף סוף למדה להחזיק אותם טוב. שלב הבא זה להושיט את היד אליהם :)
מקווה שהיא אוהבת אותם..

אינה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה