יום שני, דצמבר 31, 2012

סוגרת שנה - סורגת מתנה


דצמבר בחוץ: קריר, סופות ואפילו סוף העולם מאחורינו.  השנה חדשה ממש בפתח וכולם מסכמים את השנה ומבטיחים הבטחות לשנה הבאה. זהו הזמן היחיד בשנה שאני מזפזפת לערוץ הרוסי או מקנאת בכל דבר אדום-ירוק שאני רואה ברשת.  אין מה לעשות, החג הזה טבוע בי מילדות: נמאס לי כבר להסביר שבשבילי אין בו שום דבר דתי - New Year's Eve, זהו סיום שנה והתחלה חדשה, עם הבטחות חדשות ותקוות חדשות. זהו חג הילדות שלי. חופש, שמחה, מתנות, תחפושות, עץ אשוח, ריח קלמנטינות וקודם כל משפחה. אין משפחה שלא יושבת בלילה הזה מול הטלויזיה ושותה שמפניה.

החלטתי שהפעם אני עושה כמה החלטות לשנה הבאה. לא בטוחה שאצליח לעמוד בכולן אבל לפחות להחליט אני יכולה.
1. לעשות יותר מאשר לתכנן מה לעשות. (סעיף 2)
2. להחליט יותר מהר, ולא להתחרט על מה שהוחלט.
3. להתעצל פחות.
4. ליזום, ליצור ולעשות יותר.
5. לאהוב ולהיות נאהבת.

וכמובן שאין "שנה חדשה" ללא מתנות, אפילו אם הן קטנות. העיקר שיהיו מכל הלב.
מה דבר הכי חשוב בחורף לסטודנט ירושלמי ? כן, כן צעיף! לא נשי מידי, לא בהיר מידי, לא קצר מידי, העיקר לא מעקצץ...



כן אחרי שנים שלא סרגתי ב 2 מסרגות - סוף סוף החלטתי לחזור לתחביב המשפחתי (של אמא שלי) כמו שלימדו אותי לפני שנים. לצערי או למזלי בחיים לא אגיע לרמה שלה אבל לסרוג צעיף אני מסוגלת.
בגלל שמדובר בצעיף לבחור הלכתי על דוגמה הכי פשוטה ונקיה.
2 עיניים ימניות  ו-2 עיניים שמאליות בשורות זוגיות,
והפוך בשורות אי זוגיות (יווו אני לא סגורה על מינוחים בעברית - תקנו אותי אם אני טועה).
כך כל הדרך עד שמגיעים לאורך הנכון. פשוט ,נראה טוב, וחשוב מכל- האקססורי היחיד שאני עוד יכולה לשכנע אותו ללבוש :)


מאחר שנשאר לי עוד צמר החלטתי גם לעשות  השלמה זוגית עם פפיון תואם .. ללא הסברים :)

שתהיה לכם שנה מעולה! מלא במעשים וריגושים !
אשמח לראות אתכם כאן בבלוג גם בשנה הבאה.


4 תגובות:

  1. מיהו הבחור הנחמד בתמונות למטה?
    את נראית פשוט 100ממת יקירתי, ממש לא דומה לאריזות קרטון מעוצבות כמו שתגובה אחרת "חשבה שהיא מצחיקה" ונראה שהיא נמחקה.

    השבמחק
    תשובות
    1. למה? למה שיטת פרסום האגרסיבית הזאת?

      מחק