יום שני, אוגוסט 15, 2011

מבצע "סינית אדומה 35"


כל שנה ב-7 באוגוסט אני  מבטיחה לעצמי ששנה הבאה אני עושה אירוע לכבוד ההורים שלי. 35 שנים לא עוברות ככה סתם. השנה סוף-סוף אזרתי אומץ והחלטתי לעשות את זה, אחרי הכל 35 שנים זה  מספר יפה ועגול , בדיוק מתאים למסיבת הפתעה .
 
 משימות:
1. לבחור מקום מעניין, נחמד, לא יקר, ולא מסעדה רוסית משעממת כמו תמיד
2. להשיג את החברים הקרובים של הורים שלי בלי לבקש מהורים
3. להכין פריטים מעוצבים שיכפו על  אי יכולת להכין תוכנית אומנותית

ביצוע:
1. המסעדה הנבחרת היא מסעדה "סינית אדומה" - התגלתה כמסעדה נעימה, טעימה, עם יחס  טוב , סגרו עבורו חדר נפרד כך  שהיה מאוד נוח לאנשים לדבר ,מאוד אינטימי וביתי . חבל רק שחניה אין שם .

2. להשיג 30 איש זאת לא משימה כל כך פשוטה. להשיג טלפונים, לתאם בין כולם, נראה לי השתמשתי בכל אמצ ע י תקשורת שרק אפשר. טלפון , פלאפון, סקייפ, פייסבוק, מייל.  בסופו של דבר הזמנות נשלחו לכולם.

3.לדבר מול קהל אני לא יודעת . לכתוב שיר או לחבר כמה מילים למשפט זאת משימה בלטי אפשרית  בשבילי . אז מה עושים עוברים למדיה מעוצבת ומודפסת :)
וזה מה שיצא... 


דיגלונים מתמונות משפחתיות ישנות מכל התקופות .


חוץ מזה הכנתי גלויות עם תמונות של אנשים שהוזמנו, שעל גבי הגלויה ביקשתי מהם לרשום ברכה, בנוסף הכנתי כמה גל ו יות של אנשים שלא הצליחו להגיע או שנמצאים כרגע בחו"ל ושלחו לי את הברכות שלהם במייל שאותם הדפסתי ישר על הגלויה.



להורים שלי! בסוף מרוב התרוצצויות לא הספקתי לכתוב כלום על הגלויה שלי .
אוהבת אתכם מאוד!


תגובה 1:

  1. וואו! איזה יופי!
    הרעיון של הברכות והעיצוב של הדגלונים - נהדרים! ואני חושבת זה מאוד מרגש שטרחת כל כך. בטוחה שהם מאוד התרגשו ושמחו!

    השבמחק