יום חמישי, ספטמבר 12, 2013

מסיבת פיות - ערכת מסיבה להדפסה

לא מזמן  היה דיון בפייסבוק על מסיבת יום הולדת באווירה קסומה - מסיבת פיות. נזכרתי שלפני כמה שנים כבר הכנתי מסיבה כזאת-כאן תמצאו תמונות מהמסיבה (חברות שלי מקבלות טיפול מיוחד עם עיצובים מקוריים). החלטתי להעלות את הקבצים שהכנתי אז לשימוש חופשי. 
בתוך קובץ ההדפסה תמצאו: 
 הזמנה למסיבה 
 שרשרת דגלונים (מומלץ להדפיס על נייר טיפה יותר עבה - את הלשונית מקפלים סביב החוט ומדביקים מהצד הפנימי).
 מדבקות עטיפות לבועות פשוט מורידים את העטיפה הקודמת ומדביקים מסביב - צריך למרוח דבק על הקצה ולהדביק לצד השני.
 פרפרים שאפשר לשים על הכוס (לעשות חתך קטן ולשים על הכוס).
 מדבקות פיה שתוכלו להדביק על הכוסות, על קופסאות, שקיות או כל דבר אחר (עדיף להדפיס על נייר מדבקות).
 דגלונים קטנים שאפשר להדביק על קיסמים / קשים לשתיה (עדיף להדפיס על נייר מדבקות).

יש לי עוד כמה טמפלטים (גם לבנים) שאוכל לעלות אם יהיה ביקוש ... 
אשמח גם אם תעקבו אחרי הבלוג שלי כאן או בדף הפייסבוק שלי.


תכתבו לי מה הייתם רוצים שיהי עוד בחבילה? איזה אלמנטים? איזה ערכות?
כמו כן אם ברצונכם ערכה ממותגת מקורית עם שם של ילד או ילדה, אפשר לפנות אלי במייל.
אינה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה