יום שבת, יולי 28, 2012

שרב יפני


אחד החלומות הכי גדולים שלי הוא לבקר ביפן. זו מדינה מלאת ניגודים קיצוניים ונראה לי זה שזה המקום הכי קרוב לירח מהמקום בו אני נמצאת כרגע. לא מעט אני מוצאת את עצמי מתעסקת בתחומי יצירה שהגיעו מיפן. אין ספק שבזמן הקרוב (עד 3 שנים) אני מתכננת קפיצה לשם, אך כרגע אני אסתפק  בנקודות יפניות כאן בארץ ומתברר שיש כאלו . 

לכבוד יום ההולדת שלי החבר היקר שלי הזמין לנו (בהפתעה גמורה מצידי) סופ"ש בצימר בסיגנון יפני. בגלל שיום ההולדת שלי נפל בסופ"ש הכי חם בשנה הוחלט לנסוע ל....דרום :) . מתברר שפיסת יפן הדרומית  נמצאת בעין הבשור. אחת מתוך 2 בקתות "רקויה" היא בקתת "יאנג" עם גינת  זן יפנית ומפל מים זורמים.


העיצוב המסורתי היפני המאופק יחד עם  המזגן הצונן העבירו לנו סופ"ש נעים ומהיר לצערינו. כל כך פשוט במקום כזה להתנתק מהכל. להיכנס לקימונו קצר ולהנות מסרט יפני אכזר (טוב אני לא ממש ראיתי כי הוא היה אכזר מידי). הצליל של מים זורמים, מנקה את הראש. הג'קוזי הענק בקלות הופך למרחצאות יפניות. אפילו חביתה ישראלית יותר טעימה עם צ'ופסטיק.  את הדאגות ומחשבות משארים יחד עם הנעליים מחוץ לדלת.





כדי לגרום לצימר להיות יותר מבודד בתוך המושב הישראלי הטיפוסי הוא מוקף ע"י אין ספור פרחים, חלקם יותר ישראלים חלקם יותר אסיאתיים. אבל ביחד הם משלימים את הפנטזיה היפנית, הצבעונית שלי.

אלביציה ורודה (עץ שגדל מפרס עד יפן) - בשיא פריחתה נראית כמו פריחת הדובדבן הקדושה.


כמו שכבר אמרתי לא מעט מהתחביבים שלי מושפעים מתחביבים יפניים. אשתדל מדי פעם לכתוב אליהם ולהתחלה קישור לאומנות הסריגה שכבר כתבתי עליה.. אמיגורמי.

כיתבו לי מה החלום שלכם? לאן היתם טסים ללא היסוס?

(אין לי שום קשר לצימרי ראקויה - רק לקוחה מרוצה)


תגובה 1: