יום חמישי, יולי 15, 2010

המשך וסוף של תקופה פרחונית

זוכרים שהיתה לי תקופה פרחונית?אם אתם חושבים שהיא הסתיימה באהיל אתם טועים . באחד הניסיונות שלי לסדר את פינת העבודה\יצירה\בלגן שלי נתקלתי בסרט אורגנזה ישן כתום .. סרט מהימים הסובייטים שלי, אז היתי קולעת אותם לתוך הצמות (עוד היה לי שיער) כבר שנים שאני לא מצליחה לזרוק אותם בגלל הערך הנוסטלגי שלהם.ישבתי, סובבתי והתחלתי לגזור ממנו עיגולים, לשרוף קצוות כמו שעשינו פעם כדי שהסרט לא יפרם . עיגול לעיגול ככה יצא לו פרח שלא הגיע לצילומים אבל מאז כבר קניתי קצת בדי אורגנזה ומהם עשיתי עוד כמה פרחים, אותם הדבקתי לסיכות שיער הכי פשוטות. ככה אפשר לשים אותן גם כסיכה וגם לחבר לקשת וכל פעם להחליף פרח אחר. התחלתי מעיגולים והמשכתי בפרחים יותר שפיציים ... נראה לי שבזה תמה התקופה הפרחונית שלי . (ואני בכלל לא אוהבת פרחים לא אמיתיים) גם בפרחיים אמיתיים אני לא ממש יודעת לטפל , ועד עכשיו לא היה לי בבית שום דבר ירוק(חי). זה השתנה כשראיתי את היצור המיקקטוס הזה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה